logo_Zazitky_jako_darek_10_2010 (300x116)

Pokračování článku z titulní strany:

Pro příklad uvedeme třeba thajskou masáž. Tento zážitek najdete téměř u každé agentury ale jeho realizace může být rozdílná jako černá a bílá. Například agentura číslo jedna má tento zážitek za 600Kč a agentura číslo dvě jej nabízí za dvojnásobek, tedy 1200Kč. I když se na první pohled ničím neliší, protože v popisu mají obě agentury na zážitky v podstatě to stejné, může se stát, že zážitek za šest stovek, se bude odehrávat v klasickém masážním salonu pro sportovce a úkon bude provádět někdo s certifikátem na thajské masáže. Oproti zážitku který stojí dvojnásobek, kde nejen prostředí salonu je typicky thajské, ale masáž budou provádět opravdový maséři/masérky z Thajska.

Tím netvrdíme že dražší je vždy lepší, jen se snažíme naznačit, že je potřeba se před nákupem více informovat. Ať už osobním dotazem do agentury na zážitky nebo ještě lépe, vyhledáním komentářů zákazníků. Mezi spolehlivý zdroj informací patří například server Heuréka. Není od věci, spolehnout se také na certifikáty nebo ocenění agentury na zážitky, pokud nějaké má. Nezapomeňte ani na to, že v tomto konkurenčním prostředí, je potřeba vybírat agenturu stabilní a se silným zázemím. Takovou, která je ověřena časem a působí na trhu alespoň pár let.

Co se srovnávání cen týče, ty můžete porovnávat na Seznamu v sekci Zboží. Na další straně najdete doporučení na jednu z předních agentur na zážitky. Pokud si některý z nabízených zážitků vyberete, ať už pro sebe, pro své blízké, nebo pro zaměstnance Vaší firmy, přejeme mnoho nezapomenutelných zážitků a především příjemnou zábavu.